utorak, 11. siječnja 2011.

VICEVI - VICEVI - VICEVI

Joke by (Vic-evi od) Snake Girl - 3.1.2011. (18:45)
Trši zeko šumom i vidi lisicu kako puši travu.
Zeko : Lisice, ajde trči samnom, pusti travu.
Idu oni i sretnu vuka kako puši joint.
Zeko : Vuče, pusti joint, trči s nama.
I vuk pristane.
Tako zeko nagovori sve životinje osim lava.
Dođu oni svi do lava i zeko se zadere : Lave!!!!
Trči s nama, pusti drogu!!
Lav : Šta cijela šuma mora trčati kad se zeko nadrogira??
Joke by (Vic-evi od) Snake Girl - 3.1.2011. (16:36)
Bili muž i žena ptice.
Jednog dana dođe muž doma, kad ono žena s drugim.
Muž : Kako možeš sjediti na tuđim jajima??!
Joke by (Vic-evi od) Snake Girl - 30.12.2010. (18:27)
Kaže plavuša drugoj : Pauk mi je odnjeo auto!!
A Druga će : Razumijem kako roda donosi djecu, ali kako PAUK odnosi AUTO...
Joke by (Vic-evi od) Snake Girl - 29.12.2010. (18:46)
Bio jedan grozan student i napisao je jako loše test. Od bijesa, nastavnik je samo napisao 'majmun'.
Vratio se student do nastavnika:
Profesore, potpisali se jeste, ali ocjenu niste napisali...
Joke by (Vic-evi od) Snake Girl - 29.12.2010. (17:28)
Vraća se Mujo s poslovnog puta i zatekne Sulju kako mu j*** ženu
Mujo: Kako si mogao!? Pa zajedno smo odrasli, išli u vrtić, u isti razred, sagradili kuće jedan do drugoga, djecu u isti vrtić upisali, MA PRESTANITE DOK GOVORIM!
Joke by (Vic-evi od) Snake Girl - 29.12.2010. (17:21)
Doselio se neki čovjek u grad i odmah otišo u kafić i naručio 3 pive.
Konobar: Pa što će ti 3 pive??
Čovjek: Ma ja i moja braća smo svatko u drugoj državi pa smo se dogovorili da svaki put kad odemo do kafića popijemo malo za svakoga.
I tako je bilo oko tjedan dana.
Dođe isti taj čovjek u kafić i naruči samo 2 piva.
Konobar: Žao mi je.
Čovjek: Ma nije niko umro, ja prestao piti...
Joke by (Vic-evi od) Snake Girl - 29.12.2010. (17:14)
Kako se na japanski kaže punica??!
DAJNELAJ
Joke by (Vic-evi od) Snake Girl - 29.12.2010. (13:04)
Pobjegli luđaci iz ludnice,popeli se na stablo i nikako sa siđu.
Dođe psihijatar i vikne:
- LISTOPAD!!
Svi padnu osim jednog.
Pita ga psihijatar
- A što je s tobom!?
- Pa ja sam zimzelen.
Joke by (Vic-evi od) Snake Girl - 29.12.2010. (12:44)
Voze se zet, punica i punac u autu.
Pošto pređu preko novog mosta, zaustavi ih neki čovjek.
Čovjek- Čestitam!Pošto ste vi oni koji su prešli ovaj most po 2000 put, dobivate nagradu od 2000 kn! Što ćete napraviti sa dobivenim novcem?
Zet- Položiti vozački!
Punica- Ne slušajte ga, pijan je.
Punac- Ma j***baj ga, znao sam da se nećemo daleko dogurati u ukradenom autu.
Joke by (Vic-evi od) ja - 22.12.2010. (11:48)
Kaubojske čizme
Stariji bračni par, Margaret i Bert, bili su na odmoru u Teksasu. Bert je oduvijek želio autentične teksaške čizme.
I tako, vidjevši ih na rasprodaji, kupi on par, obuje ih i vrati se u motel, hodajući ponosno.
Uđe u sobu i reče ženi: "Primjećuješ li štogod drugačije u vezi sa mnom?"
Margaret ga pogleda i reče: "Ne".
Frustriran, Bert odjuri u kupaonicu, skine se i vrati u sobu potpuno gol osim čizama na nogama.
Opet on pita, malo glasnije ovaj put, "Primjećuješ li SAD štogod drugačije?"
Margaret digne pogled i reče:
"Bert, što je drugačije? Visi danas, visio je jučer, i sutra će opet visjeti."
Bijesan, Bert zaurla, "A ZNAŠ LI ZAŠTO VISI, MARGARET?!"
"Ne" odgovara ona.
"VISI ZATO JER GLEDA MOJE NOVE ČIZME!"
Margaret odgovori, "Trebao si kupiti šešir, Bert, trebao si kupiti šešir .."
Joke by (Vic-evi od) ja - 16.12.2010. (15:05)
Policajac: "Jel' znate da ne smijete psa voziti na prednjem sjedalu !"
Vozač: "Ali to je plišani pas!!!"
Policajac: "Pasmina nije bitna ..."
Joke by (Vic-evi od) ja - 16.12.2010. (15:03)
Probudi se klinac usred noći i dođe u kuhinju, vidi nekog mlađeg muškarca i pita ga:
-jesi ti novi baby sitter?
-ne, ja sam novi mother f**ker
Joke by (Vic-evi od) ja - 16.12.2010. (10:48)
Dođe baba u trgovinu i traži maslinovo ulje i pita koliko košta.
Prodavačica: 80 kuna litra ..
Baba: A to vam je stvarno preskupo.
Prodavačica: Ali gospođo, to vam je djevičansko maslinovo ulje.
Baba: A da nemate možda neko izjebano za 40 kuna ?
Joke by (Vic-evi od) ja - 15.12.2010. (15:23)
U ordinaciji zviždi pacijent i kaže psihijatru:
"Doktore, ja mislim da sam ptica!"
"Odletite nazad u čekaonicu, ja ću pozvati bolnicu da vam pripreme gnijezdo.
Joke by (Vic-evi od) ja - 15.12.2010. (15:23)
Friško oženjen hoće se ispovjediti svojoj nevjesti:
"Pred ženidbu sam ti nešto prešutio, pa me previše stiska srce i moram ti priznati:
Imam išijas, gastritis, hepatitis, dermatitis, anginu pektoris..."
"Ima li nešto što nemaš?" pita ga nevjesta.
"Nemam zube!" odgovori mladoženja.
Joke by (Vic-evi od) ja - 15.12.2010. (15:21)
Kad su doveli unesrećenu, doktor je pregledao i izdiktirao sestri:
"Ogrebotine po rukama, napuklo drugo rebro lijevo, slomljen lijevi gležanj."
U tom trenutku se unesrećena probudi.
"Koliko ste stari?" pita doktor.
"Dvadeset dvije godine."
"Sestro, napišite još: "Smetnje u pamćenju."
Joke by (Vic-evi od) ja - 15.12.2010. (15:21)
"Doktore, simulant iz sobe 50 je umro."
"E, sada je stvarno pretjerao!"
Joke by (Vic-evi od) ja - 15.12.2010. (15:19)
Dva tipa uđu u kockarnicu. Pošto se nisu mogli dogovoriti, na koji broj da postave ulog, jednom sine ideja:
- Koliko puta na tjedan seksaš?
- Pet puta.
- OK, ja osam puta.
Zbroje brojeve i postave na broj 13.
Kolo se okreće, okreće i na kraju se zaustavi na broju dva. Nakon mučne tišine jedan kaže:
- Eto vidiš, da smo govorili istinu, sada bi bili bogati.
Joke by (Vic-evi od) JA - 8.12.2010. (14:50)
Mali đavolčić sletio u New York i kaže:
"Ja sam mali đavolčić, imam koferčić i došao sam krasti."
Ovi ga odmah na aerodromu okrenu i kažu:"Ne možeš ovdje krasti, idi u Englesku."
On ode tamo i ista priča:
"Ja sam mali đavolčić, imam koferčić i došao sam krasti."
Ovi isto i pošalju ga u Njemačku:
"Idi tamo pa kradi, tamo se krade."
I on u Njemačku ... Sleti na aerodrom i kaže:"Ja sam mali đavolčić, imam koferčić i došao sam krasti."
Ovi ga odmah u rikverc i kažu: "Ima jedna zemlja dolje niže, na Balkanu,Hrvatska, tamo se krade na veliko, a nitko ne odgovara za ništa i ne ide u zatvor. Idi tamo."
On odmah u Hrvatsku, sleti na aerodrom u Zagrebu i kaže:
"Ja sam mali đavolčić, imam ... ma ... gdje mi je koferčić, jebem vam mater lopovsku..."
Joke by (Vic-evi od) JA - 6.12.2010. (11:59)
Na prijemnom ispitu na Likovnoj Akademiji, pred kandidate su postavljene tri slike:
a) IZGOREN KRUH
b) UTOPLJEN COVJEK i
c) TRUDNA ZENA
Zadatak je bio pronaci (samo) dvije rijeci koje su karakteristicne za sve tri slike.
Ispit je polozila jedna jedina osoba, djevojka sa povecim trbuhom...
Napisala je:

KASNO IZVADJEN... 
Joke by (Vic-evi od) sugar - 4.12.2010. (18:52)
Bio Mujo kod zubara. Kaze:Doktore, mene ovaj zub boli kad jedem marmeladu, vadite ga! Izvadi doktor zub, a Mujo kaze: Daj mi ga. Doktor: Sta ce ti? Mujo: Da ga bacim u wc skoljku da jede govna kad nece marmeladu!
Joke by (Vic-evi od) vale - 2.12.2010. (16:35)
Pita Mujo crnca:
- Kako to da ja ne mogu napraviti crno dijete?
- Jel' ti dug 25cm?
- Nije!
- A jel' ti širok 6 cm?
- Nije ni to!
- Pa, čovjece, ulazi ti svjetlo!
Joke by (Vic-evi od) JA - 19.11.2010. (12:42)
Passenger to a Sexy Air Hostess: What is your name ?
Air Hostess answers : Mercedes, Sir !
Passenger says: Lovely name. Any relation with Mercedes Benz ?
Air hostess: Same Price 
Joke by (Vic-evi od) ja - 19.11.2010. (10:19)
Osmogodisnji djecak pita prijateljicu:
- Sto ces ti traziti od Djeda Mraza za novu godinu?
- Jednu Barbiku! A ti?
- Ja cu traziti jedan Tampon !
- Sto ti je to "Tampon"?
- Pa ne znam tocno... ali na TV-u kazu da kad imas taj tampon onda mozes ici na plazu svaki dan, voziti bicikl, praviti tulum, trcati, raditi sve sto ti se svidja - a da nitko nista ne primijeti!
Page (Stranica):   1 2 3 4 5...105  Next, pliz (Slijedeci, molim) >>

Nema komentara:

Objavi komentar