utorak, 4. siječnja 2011.

NAJBOLJA ŠMINKA


Oscar 2010.: Najbolja šminka

Nikako da napišem ovaj post jer posljednja 2 dana imam posla preko glave pa evo, malo kasnim sa komentarima na događaj godine. Naravno, riječ je o ovogodišnjoj dodjeli nagrade Oscar i damama na crvenom tepihu!
Odabrala sam par meni najdražih i najlošijih makeup lookova, a ovaj post obuhvaća dame koje su po nekom mom “sudu” bile besprijekorno našminkane.
Moram priznati kako ovogodišnja dodjela nagrade Oscar baš i nije vrvila nekakvom fascinantnom šminkom. Većina njih je ili obično ili loše našminkana, a zaista se samo par njih ističe.
Charlize Theron
Za nju zaista mogu reći kako ona uvijek izgleda besprijekorno. Nije ovo nikakav poseban look, ali eto, volim ju pa zato je poseban. Znam, totalno sam subjektivna. :D
Sandra Bullock
Ona najčešće u potpunosti promaši look i sa haljinom i sa šminkom, ali ovo je izgleda njezina godina i nije bez razloga osvojila Oscara! Jako mi se sviđa kako joj stoji ovaj ruž i drago mi je da ju je napokon netko odlučio našminkati malo odvažnije jer to njezinom licu baš treba!
Nicole Ritchie
Iako se ovaj look možda mnogima ne sviđa, meni je zaista odličan jer nisam navikla nju vidjeti sa tako jakom šminkom, a zaista joj to stoji. A i ovo je jedan od upadljivijih lookova na ovogodišnjoj dodjeli nagrada. Zaista odlično!
Miley Cyrus
I ona je jedna od onih rijetkih koji su imali malo glamurozniji makeup. Umjetne trepavice ipak čine svoje i jako mi se sviđa ovaj look.

Kate Winslet
Voljela bih koji put vidjeti i neki upečatljivi look na njoj, ali bez obzira na to, ona UVIJEK izgleda besprijekorno!
Vaš najdraži look? Neki poseban razlog za to?
Vesna 
Share






4 Responses to Oscar 2010.: Najbolja šminka

  1. Anja
    najbolji look mi ima Miley Cyrus, čisto zato što jako volim tako naglašene oči i nude usta. I od kate Winslet mi se jako sviđa jer je nekako prozračan i romantičan
  2. miley cyrus je bila stvarno lijepo nasminkana. i sandra bullock je lijepo izgledala al sminka kao sminka mi nie bila nista posebno upecatljivo.
  3. Miley i Katica mi se sviđaju, ostale onako… Nisam baš oduševljena.
  4. meni je najnajbolja charlize, ajme divota! ostalo mi jeprosjek… i sjp je i meni užasna koma, na svakoj slici joj se ističu bore ispod očiju, jako jako, imam dojam da joj je makeup to dodatno naglasio… ajoooj

Leave a Reply

Name and Email Address are required fields. Your email will not be published or shared with third parties.
 
 
 
CommentLuv Enabled

Nema komentara:

Objavi komentar