utorak, 4. siječnja 2011.

NAJSKUPLJI AUTI NA SVIJETU


Natalia SLS 2, koju će proizvoditi milijunaš Alfred DiMora, bit će 'najnapredniji luksuzni sportski sedan'. Od 2008. će proizvoditi 50 komada godišnje. Cijena - prava sitnica. 2 milijuna eura.


PALM SPRINGS - Američki poslovni čovjek Alfred DiMora namjerava proizvesti najluksuzniji automobil na svijetu, Nataliu SLS 2, koji će koštati oko dva milijuna dolara. 
Za taj novac potencijalnim kupcima se nudi vozilo sa 16-cilindarskim motorom s 1.200 konjskih snaga, pogon na sva četiri kotača i boja karoserije koja se mijenja ovisno o vanjskoj temperaturi. 
DiMora na svojoj internetskoj stranici tvrdi da od 2008. planira godišnje proizvoditi 50 ovih "tehnološki najnaprednijih, luksuznih sportskih sedana". 
Kupci će putem web-kamera postavljenih u tvornici moći izravno pratiti proizvodnju svog primjerka Natalie SLS 2.
Osim što je Natalia SLS 2 automobil koji zasad postoji samo u računalnoj grafici, dodatni problem je taj što nitko nije čuo za marku DiMora. 
Taj je milijunaš u 80-im godinama prošlog stoljeća bio na čelu tvrtke Clenet, koja je proizvodila dvosjede stilizirane poput vozila iz tridesetih godina.
mulac @ 21:17 |Komentiraj | Komentari: 6 | Prikaži komentare
Novi izgled AutoSvijeta | Forum je otvoren za članove | Download sekcija uskoro | Our engine is running
Tagovi
Zanimljivosti
Kamere na cestama

Bugatti 57SC Atlantic je najskuplji auto na svijetu

1936_Bugatti_Type57SCAtlantic3
Suma između 30 do 40 milijuna dolara nedavno je transferirana s jednog na drugi račun kako bi se na vlasnički list Bugattija 57SC Atlantic iz 1936. godine upisao muzej automobila iz Kalifornije.
Bugatti 57SC Atlantic bio je u privatnoj kolekciji dr. Petera Williamsona, a informaciju o prodaji prenio je Wall Streetov Journal blog Drivers Seat, kojeg piše Dan Neil, jedini dobitnik Pultzerove nagrade koji piše o automobilima. Točna cijena ovog automobila ostala je nepoznata.
Bugatti Atlantic, kako ga skraćeno zovu, jedan je od legendarnih automobila svih vremena. Konstruirana su samo 43 primjerka, a primjerak koji je nedavno postao najskuplji automobil na svijetu jedan je od dva koji su potpuno originalni.
Koliko daleko su spremni ići zaljubljenici u automobile najlakše je saznati na nekoj fensi aukciji. Zadnji put kada smo dobili potvrdu te tvrdnje dogodio se prije točno četiri mjeseca. Tada sam vam pisao o aukcijskom rekordu za jedan automobil, a postavila ga je mušterija koja je otkupila Ferrari 250 GT SWB California Spyder iz '62. godine za čitavih 10.894.900 dolara! Dotični model jedan je od najvrijednijih Ferrarija danas, a svoju ekskluzivu zaslužio je, osim perfektnom estetikom, i činjenicom da je proizveden u otprilike samo 55 primjeraka.



Iako je svaka sljedeća aukcija prepuna neizvjesnosti, ovaj puta se naslućivao novi aukcijski rekord za jedan automobil. No, unatoč tome nitko nije mogao biti siguran koliko duboko bi imućni zaljubljenici u limene ljubimce mogli potegnuti u svoje duboke džepove. Misterija je razriješena. Novi rekord je postavljen, a novac je također utrošen na jedan vrlo poseban i raritetan Ferrari. Radi se o modelu 250 GTO.



Ferrari GTO proizvodio se od 1962. - 1964. godine za natjecanje u GT klasi. Iako je trebao biti izrađen u minimalno 100 primjeraka kako bi po tadašnjim pravilima FIA-e mogao biti korišten i u utrkama, iz tvornice je izašlo samo 36 komada (33 obična, i 3 sa 4 litrenim motorom). Unatoč tome Ferrariju je pod do danas nejasnim okolnostima dopušteno da se sa njime utrkuje



Brojka u njegovom imenu označava obujam svakog cilindra u kubičnim centimetrima, a obzirom da ih je imao 12, i to u V rasporedu, dolazimo do kompletnog obujma motora od 3000 kubika. Kratica GTO označava "Gran Turismo Omologato", odnosno prevedeno na eng. "Grand Touring Homologated." Motor razvija između 290 i 300 konja. GTO je imao pet stupanjski manualni mjenjač, te nekih 1100 kila. Sve te brojke omogućavale su max brzinu od čak 280 km/h, te ubrzanje do stotke od samo 5.4 sekunde.



Automobil koji je proizveden u samo 36 primjeraka, zatim proglašavan jednim od najbojih sportskih automobila iz šezdeseth, i jednim od najboljih sportskih automobila uopće, te auto koji je proglašen jednim od najvećih Ferrarija do sada, svakako ima i svoju cijenu. Ona iznosi nevjerojatnih 28.500.000 dolara! Aukcijski rekordi često se povećavaju samo u tisućama, no ovaj je premašio sva očekivanja, te je čak 2.6 puta viši od dosadašnjeg rekorda! Ponosni vlasnik je iz Engleske, a točna lokacija je naravno nepoznata.

Što reći na kraju?! Perverzno lijep automobil. Perverzno bogat novi vlasnik. Perverzno!

Ako ste bili uvereni da je Bugatti Veyron najskuplji automobil na svetu, prevarili ste se. To je već neko vreme Koenigsegg Trevita. Cena: sitnica od 2,21 miliona dolara.


Američki magazin Forbes je naime ispitao kako izgleda situacija na tržištu najskupljih automobila na svetu, a istraživanje je pokazalo da titulu najskupljeg više ne drži Bugattijev Veyron.

Koenigsegg je mala švedska manufaktura, ali vrlo dobro poznata među zaljubljenicima u automobilsku perfekciju. Naime, njihovi modeli napravljeni na bazi CC-a važe za jedne od najjačih, najbržih ali i najboljih supersportskih automobila ikada proizvedenih.


Njihov poslednji model nosi ime Trevita i u osnovi predstavlja posebnu ediciju modela CCXR. Sa cenom od 2,21 miliona dolara (1,6 miliona evra) to je apsolutno najskuplji automobil koji možete da kupite.

 
Trevita ima 1018KS, a biće napravljena samo 3 primerka. Ubrzanje od 0-200 km/h traje 8,75 sekundi, dok je najveća brzina 402 km/h.

Nema komentara:

Objavi komentar